W pierwszej fazie projektu to trzy gry single- i multiplayer na platformie Oculus Store, dedykowane na urządzenie VR Oculus Quest, wraz z rozwojem wewnętrznych narzędzi produkcyjnych. W następnych fazach projektu, rozwijanie narzędzia do ułatwiania tworzenia escape roomów z gotowych półproduktów, produkcja następnych tytułów i obsługa innych platform VR.
Stack technologiczny: Unity, Normcore (networking), XR Interaction Toolkit, Universal Render Pipeline
Zespół:
CEO | Senior Unity Developer, Producer | Business Developer, Project Manager, Senior Unity Developer i Art Director | Lead 3D Artist z trzyosobowym zespołem graficznym
Współpraca:
Projekt zakłada skalowalność: rozbudowę zespołu i tworzenie podzespołów.
Zależnie od predyspozycji, umiejętności oraz motywacji jest możliwość wyspecjalizowania się w tworzeniu narzędzie produkcyjnych, tworzenie elementów gry/zagadek, optymalizacji, rozwoju funkcji sieciowych.
Stawiamy na samoorganizację w ramach zespołów.
Pełne wsparcie na drodze junior - mid - senior - lead.
● Oferujemy:
📩 Wyślij proszę CV podając oczekiwania finansowe na B2B oraz dostępność do podjęcia nowej pracy.